هزینه ارسال پستی در تمام استانها ۱۵.۰۰۰ تومان میباشد. درصورتیکه حجم محصولات یا وزن بار زیاد باشد و هزینهی ارسال پستی افزایش یابد، فروشگاه راملی هیچگونه هزینهی بیشتری از شما دریافت نخواهد کرد. زمان ارسال سفارشات با پست در استان تهران ۱ روز کاری و در استانهای دیگر ۲ الی ۳ زمان خواهد برد.
ارسال با پیک فقط در استان تهران صورت میگیرد و هزینهی ارسال با پیک به تمام نقاط تهران ۳۵.۰۰۰ تومان میباشد. زمان ارسال سفارشات با پیک توسط فروشگاه راملی وابسته به محدودهی شما بین ۲ الی ۵ ساعت زمان خواهد برد.
درصورتیکه تمایل داشته باشید، فروشگاه راملی سفارشات لوازم آرایشی و بهداشتی شما را به واسطهی اسنپ برای شما ارسال میکند. فرآیند ارسال با اسنپ بدینصورت است که شما آدرس خود را برای ما در واتساپ (به شماره ۰۹۰۵۴۸۳۴۴۸۴) ارسال میکنید و ما درخواست اسنپ را به نام شما ثبت و ارسال میکنیم و هزینه را بهصورت اینترنتی یا نقدی به سفیر پرداخت میکنید.
اگر برای دریافت سفارش خود از فروشگاه راملی (شاپرک) عجله داشته باشید، میتوانید به فروشگاه فیزیکی ما به آدرس زیر مراجعه و سفارش خود را دریافت کنید:تهران - مهرآباد جنوبی - خیابان ۲۰ متری شمشیری - روبهروی بانک ملی - فروشگاه شاپرک
اطلاعرسانی ارسال از طریق کانال تلگرام فروشگاه راملی صورت میگیرد. در مواقعی که در کانال تلگرام اطلاعرسانی انجام نشود یا دسترسی به تلگرام نداشته باشید، میتوانید با پشتیبان فنی وبسایت راملی ارتباط برقرار کنید تا زمان دقیق دریافت کالا مطلع شوید.
تمامی پرداختهای اینترنتی از فروشگاه راملی (شاپرک) به واسطهی درگاه پرداخت پیپینگ صورت میگیرد. درگاه پرداخت پیپینگ درگاهی مطمئن است و هرگونه تخلف مالیاتی یا حسابداری صورت گرفته از جانب فروشگاه راملی یا درگاه پیپینگ توسط شما قابل پیگیری خواهد بود.
درصورتیکه درگاه پرداخت پیپینگ به هر دلیل قطع بود یا دچار تداخل و مشکل باشد، شما میتوانید از روش کارت به کارت نیز استفاده کنید. دقت داشته باشید که بهتر است پرداخت خود را به جهت مطمئن بودن و آسوده خاطر بودن خود از طریق درگاه پرداخت پیپینگ انجام دهید و تنها درصورت قطع بودن درگاه روش کارت به کارت را جایگزین کنید. پس از پرداخت وجه بهصورت کارت به کارت شما باید فیش واریزی خود را به واسطهی یکی از روشهای موجود در صفحهی ارتباط با ما به کارشناسان فروشگاه راملی ارائه دهید تا در اسرع وقت سفارش شما را ثبت و پردازش کنیم.
شما میتوانید پس از ثبت سفارش، گزینهی پرداخت در محل را انتخاب کنید تا پس از دریافت سفارش، هزینه را به پیک فروشگاه راملی پرداخت کنید.
فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی راملی (شاپرک) تمامی فرآیند سفارشات شما را در ۴ مرحله به شما از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاعرسانی میکند. مراحل اطلاع رسانی به این شرح میباشد: در انتظار - درحال آماده سازی - ارسال شده - تکمیل شده
تمامی کالاهای موجود در فروشگاه با عکس حقیقی بوده و تمامی توضیحات محصول به درستی وارد شده است. از این رو در خرید خود دقت کنید چرا که مرجوعی کالا درصورت خرابی امکانپذیر خواهد بود، همچنین درصورتیکه کارشناسان محصول شما را اشتباهاً ارسال کنند شما میتوانید با پشتیبان فنی ارتباط برقرار کنید و فاکتور خود به همراه محصول خود را به ایشان ارائه دهید و درصورت تائید فرآیند مرجوع کردن کالای شما طی ۴۸ الی ۷۲ ساعت انجام خواهد شد. دقت کنید که برای مرجوع کردن کالا با توجه به شرایط ذکر شده شما میبایست تا ۷ روز پس از دریافت سفارش اقدام نمایید، در غیر این صورت شما واجد شرایط مرجوع کردن کالا نخواهید بود. همچنین مجدداً به این نکته اشاره میکنیم که به دلیل مقررات بهداشت امکان انصراف از خرید و بازگشت کالا به دلایل سلیقهای وجود ندارد و تنها درصورت مغایرت کالا شما میتوانید سفارش دریافتی را مرجوع کنید. سفارشی که پلمپ باز شده داشته باشد نیز مرجوع نخواهد شد.
در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی راملی (شاپرک) تمامی محصولات ارائه شده اصل بوده و مستقیماً از تولید کننده یا وارد کننده رسمی و اصلی دریافت میشود. از این رو تمامی قیمتها، تاریخ انقضا و اصالت کالا توسط فروشگاه راملی (شاپرک) تضمین میشود.
تمامی سفارشات پیش از ارسال به صورت دقیق و منظم بستهبندی شده و توسط کارشناسان به پست، پیک یا سفیران اسنپ با دقت بالا تحویل داده میشود، از این رو هیچگونه جای نگرانی در آسیبدیدگی یا گم شدن کالا وجود ندارد. فروشگاه راملی تضمین میکند که شما کالای خود را صحیح، سالم و بدون کمبود دریافت میکنید، در غیر این صورت شما میتوانید کالای خود را طبق شرایط مرجوع کردن کالا، مرجوع کنید.
ما در فروشگاه راملی (شاپرک) از تمامی محصولات موجود در وبسایت عکاسی کرده یا از تصاویر موجود در منابع معتبر استفاده میکنیم. برای درک بهتر محصول و تشخیص واضح پیش از سفارش، تصویر تمامی محصولات دقیقاً همان چیزی است که سفارش میدهید. کارشناسان راملی موظفند هرگونه مغایرت تصویر با کالا را پیگیری کنند، از این رو درصورت مغایرت تصویر هر کالا با سفارش دریافتی شما باید فوراً این مورد را با پشتیبان فنی وبسایت مطرح کنید تا در اسرع وقت پیگیری و تصحیح شود.
درصورتیکه سفارش دریافتی مغایرت داشته باشد و پشتیبان فنی فروشگاه راملی آن را تائید کند، شما میتوانید سفارش خود را لغو کرده و وجه خود را دریافت کنید. شرایط بازگشت وجه و لغو سفارش به شرح زیر میباشد.
اعلام مغایرت کالا حداکثر تا ۲۴ پس از دریافت سفارش
دریافت تاییدیه مغایرت کالا از پشتیبان فنی وبسایت
حداقل مبلغ سفارش قابل لغو ۲۵۰.۰۰۰ تومان
حداکثر مبلغ سفارش قابل لغو ۵۰۰.۰۰۰ تومان
ارسال کالا به همراه فاکتور خرید به فروشگاه فیزیکی